Հնարավո՞ր է արդյոք չհաստատել Օգտատիրոջ պատվերը

Այո՛, հնարավոր է ինչպես «Pick up», այնպես էլ «Առաքում» ծառայության դեպքում։ Եթե նախկինում Օգտատերը չի մոտեցել ֆիրմային խանութ` իր պատվերը վերցնելու, կամ առաքում իրականացնելու ընթացքում չի գտնվել նշված հասցեում, չի պատասխանել ընկերության աշխատակցի հեռախոսազանգերին, գրանցել է գոյություն չունեցող հասցե կամ  ցուցաբերել է ոչ պատշաճ վերաբերմունք և այլն։

Թղթյա տոպրակ փոքր

Թղթյա տոպրակ փոքր

500 դրամ / հատ

View all results