Հնարավո՞ր է արդյոք չհաստատել Օգտատիրոջ պատվերը
Այո՛, հնարավոր է: Եթե նախկինում Օգտատերը չի մոտեցել ֆիրմային խանութ` իր պատվերը վերցնելու, չի պատասխանել ընկերության աշխատակցի հեռախոսազանգերին կամ ցուցաբերել է ոչ պատշաճ վերաբերմունք և այլն։
Այո՛, հնարավոր է: Եթե նախկինում Օգտատերը չի մոտեցել ֆիրմային խանութ` իր պատվերը վերցնելու, չի պատասխանել ընկերության աշխատակցի հեռախոսազանգերին կամ ցուցաբերել է ոչ պատշաճ վերաբերմունք և այլն։
0000000
0000000
Դուք պետք է հաստատեք Ձեր հեռախոսահամարը և ընտրեք Ձեր ծննդյան ամսաթիվը
Ձեր աշխատանքի հայտը հաջողությամբ ընդունվել է: Մենք Ձեզ հետ կապ կհաստատենք որքան հնարավոր է շուտ:
Խնդրում ենք մուտքագրել Ձեր էլ․ հասցեն կամ հեռախոսահամարը և գաղտնաբառը Ձեր անձնական էջ մուտք գործելու համար
Դուք դեռ չունե՞ք հաշիվ
Հաստատման կոդն ուղարկված է Ձեր էլ. հասցեին
Կոդը նորից ուղարկել
00:21